Thursday, July 9, 2009

O Bogu

Gospode boze oce mog neznanja dozvoli mi da ti se obratim, znam da je svako moje pitanje molba i zahvala tebi vec cuvena, da svaku moju misao znas i da njome upravljas.
Ne vidim smisao molenju tebi jer ti vec znas sta ce da se desi i moja molba to nece promenuti.
 Svaka moja pomisao tvoje je djelo i ja to znam.
Hvala ti sto mi sebe predstavljas, sto me divis sobom i sto se ponosim tobom.
Znam i da osecas moju zelju za srecu meni dragih, ucini je jacom od moje, neka me sreca srecnih oko mene cini srecnim.
Oprosti mi sto i pored ovog svega cinim greske, sto me mrak zbuni a neznanje skrene, meni ustupljena ova gresna priroda ipak je svesna svojih gresaka, ako ne uvek onda bar po nekad a tada ti se prepustim jer znam da je moje neznanje deo tvog savrsenog znanja. Ovo saznanje moja je zivotna snaga.

Hvala ti za ovaj tekst.

No comments:

Post a Comment